donderdag 26 december 2013

Een heeeel laaaaaaaangverwachte bestelling

Zoals ik jullie hier al vertelde, heb ik een hele tijd helemaal niet of een mini-beetje genaaid. Net voor de periode van grote stilte, ging ik met mijn liefste vriendinneke naar het stoffenspektakel. Zij houdt niet van naaien, maar wel van leuke rokjes in mooie stofjes!
Zij kiest het stof en naai de rokjes, dat was het plan! Ik wist nog maar net dat ik zwanger was, dus tijdens ons uitstapje werd zij helemaal ingelicht met het heugelijke nieuws, maar dat die zwangerschap haar bestelling op de lange baan zou schuiven, wisten we toen nog niet.
Februari of maart 2012 gingen we naar het stoffenspektakel en meer dan een jaar later mocht ze haar eerste rokje ontvangen! Dikke dikke foei!! Schaam schaam schaam!!
Gelukkig is deze lieve meid eentje met heel veel begrip en heel veel geduld! 


Zij was heel blij met haar eerste rokje en ik dus ook.




Ze had nog een ander stofje gekocht voor een moeder-dochterprojectje. 
Eerst werd het kleedje voor haar dochter gemaakt en later de rok voor haar!





Zie hoe blij ze is dat ze haar rokje na bijna anderhalf jaar toe heeft kunnen aandoen :-) ! Ze had volgens mij de hoop al lang op gegeven! :-)






1 opmerking: