woensdag 25 december 2013

Laten we eens wat uitproberen!

Eenmaal ik het naaien had ontdekt, wilde ik tussen de kleedjes en rokjes door ook nog zoveel mogelijk verschillende projectjes uitproberen! Liefst zo snel mogelijk en allemaal tegelijk!! 
Maar dat gaat nu eenmaal niet in het leven waar een kind, een man, een huishouden en ondertussen ook een zwangerschap ook een rol spelen.
Ik probeerde alle mogelijke momentjes dat ik vrij had te naaien! En zo rolde er verschillende leuke spulletjes van onder mijn machientje!

Helaas zorgde de zwangerschap voor misselijkheid en vermoeidheid en werd ik verplicht om een heel pak minder te gaan naaien. Nog voor ik alle ervaring kon opdoen, zette ik mijn machientje een hele tijd aan de kant. Ik droomde van alle dingen die ik toch nog ooit zou willen maken, ja ook ik heb een heuse To do-lijst (die bespreken we nog wel eens uitgebreid :-) ). Ik struinde alle mogelijke blogs af naar originele ideetjes en toffe verhalen, maar verder bleef het stil!

Het probleem was zo beetje dat ik een keer goed misselijk achter het machine had gezeten en sindsdien de naaimachine linkte aan de misselijkheid. Het was zelfs zo erg dat ik het gevoel van misselijkheid al voelde opkomen als ik er nog maar alleen naar keek, naar de naaimachine. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik daar helemaal overheen was... Een vriendin van mij heeft dat aan de lijve kunnen onder vinden, maar dat is weer een ander verhaal :-) !


Hieronder de foto's van alle projectjes, 
die ik in de periode voor de grote stilte, uitprobeerde!

De omkeerbare knuffel voor het Poekie-project!


Een ritstasje


Een slabbetje

Een speldenkussentje

Een pannenlap

Een gsmzakje

De Bapron - maw de schortslab, handig ding overigens!! Aanrader voor baby en jonge kids, want zo blijft die tenmiste op zijn plaats zitten. Door al dat gewemel (in ons dialect :-) ), gewiebel, kwam het nog vaak voor dat de slab niet op zijn plaats bleef zitten met als gevolg dat de kledij nog vies was. Dus lang leven de Bapron!! :-)

Het poppendekentje

De kinderschort

De laptopsleeve

Een simpel tasje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten