maandag 23 december 2013

Mijn eerste A-lijnkleedje en nog enkele die volgden!

Mijn eerste naaiervaring (anno jan. 2012), weliswaar met de hulp van Moeke, was een succes!! 
Het gevoel om een lap stof om te toveren tot een draagbaar kledingstuk is gewoon geweldig! 


Mijn eerste A-lijntje was een feit!
Nog zonder knoopjes.

De achterkant

De aanfoto!
Foto van februari 2012, +-16 maanden

Na de eerste volgden er nog vele A-lijntjes! 
Enkele fotootjes van de volgende projectjes, ditmaal zonder hulp van Moeke!



                                      Een klein experimentje met de panden

















2 opmerkingen:

  1. ZO mooi!!! Vanwar heb je dat stofje met bambi's?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Mamadammeke!!
      Dat stofje vond ik bij toeval twee jaar geleden in een klein stoffenwinkeltje in Maasbracht (Nederland), op slag verliefd! Ik ben er ook erg blij mee! Nu is het kleedje al lang te klein, maar heb nog een beetje stof liggen dus deze zomer gebruik ik het opnieuw! :-)

      Verwijderen