maandag 30 december 2013

Moeten er nog kroontjes zijn?

In oktober vierde onze kleine man zijn eerste verjaardag en ook hij kreeg een zelfgemaakt kroontje! De hele dag heeft hij zijn kroon met trots gedragen, zo guitig!

Het patroon voor het kroontje tekende ik zelf. Eerst zocht ik op het world wide web en vond onder andere bij haar een prachtige uitleg en het bijhorende patroontje. De uitleg paste ik toe, maar ik wou toch mijn eigen modelleke hebben, vandaar de kroontjes met 5 punten :-) !




Behalve de kroontjes van mijn kids,
 maakte ik ook nog enkele kroontjes voor de kids van mijn vriendinnekes! 









Ik maakte voor Alex haar eerste verjaardag een kroon uit vilt, 
omdat ik toen de wereld van de naaimachine nog niet ontdekt had.



De foto's zijn weer niet van denderende kwaliteit, misschien moet ik maar eens een cursusje volgen of een degelijk toestel kopen :-) !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten